"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 14 maj 2011

Jag saa de ju ...

I torsdagskväll gick Saade vidare till kvällens Eurovision Song Contest. Jag har inte sett något utav de 2 kvalprogrammen och har ingen aning om vilka som tävlar eller hur dom låter. Men såklart håller jag tummarna för Sverige! Jag tycker att det räcker med att se programmet en kväll, vill inte ägna 3 kvällar åt det, så bra brukar inte låtarna vara. Såg en glimt (i ett nyhetsprogram) utav några som uppträdde i några konstiga struthattar, varför ska det vara så märkliga saker nuförtiden? Är det för att förvilla, så att ingen hör hur dålig låten är eller? Jag undrar hur dom kunde behålla dom 2 meter långa hattarna kvar på huvudet?

Igårkväll blev Finland klara för VM-final i hockey. Så kul att Sverige och Finland ska mötas igen i finalen! Både Sverige och Finland spelade jättebra igår i sina semifinaler, så det kan bli en superbra finalmatch! Längtar redan!! Jag "Saa de" ju redan igår på jobbet: det blir Sverige och Finland i final. Då "saa de" flesta att jag nog önskade med hjärtat, men jag vet vad jag pratar om när det gäller hockey ;) ...... vill ni veta vem som vinner imorgon? Det gör ...... nä, lite spänning får ni ha! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar