"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 11 maj 2011

Kvartsfinal

Jaha, vad har hänt sen sist jag skrev? Jo, igår sprang jag på "Ulla-Bella" i affären. Såg i ögonvrån hur han glodde, han kände väl igen mig från TV. Jag har ju varit med i lyckohjulet och sen har jag ju varit statist i några filmer. Så det måste ju vara därför han han glodde på mig och inte för att jag låtsades som att jag inte visste vem han var.
Ikväll spelar Sverige kvartsfinal mot Tyskland. Hoppas att kommentatorerna har pluggat på lite att snacka om inför denna matchen. Förra matchen tjatade dom bara om läggmatch hit och läggmatch dit, trist att lyssna på! Prata om spelarna och spelet istället än för att sitt och gissa en massa!
Idag åt jag min lunch ute i solen. Kanske sista dagen på ett tag, för nu har dom ju lovat regn. Tack för det! Precis vad jag NOT längtar efter!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar