"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 26 maj 2011

Säkert helt ointressant för er ...

Imorgon har vi den årliga sommarfesten på jobb och för första gången har jag ingen lust att medverka. Någon gång denna våren försvann min lust till saker och ting och även min ork gjode den sällskap! I skrivande stund så är jag inte ens säker på att jag följer med. Till på köpet så kan jag tillägga att dom lovar regn imorgon och vi ska vistas ute i ca 4 timmr. Förra sommarfesten hade vi samma otur! Regnet öste ner hela tiden vi var ute, sen satt man på restaurangen och var blöt och frusen, trots att man klädde sig rätt. Vatten och jag hör liksom inte ihop! Det låter som att jag längtar till imorgon va?
Sen har vi det vanliga problemet så fort jag ska göra något: KLÄDER och SKOR. Hatar det! Det finns inget snyggt eller passande i min garderob! Det finns bara ett ord för hur jag känner det just nu: BLÄÄÄÄÄ!
Säkert ingen kul läsning för er men jag behövde få kräka av mig lite. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar