"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 8 maj 2011

Sköna helg

Solen har strålat hela helgen och värmen börjar återvända. Igår var min tvättdag, men den avverkade jag snabbt för jag skulle upp på stan. Det var jakt efter nya kläder som gällde. Sandra följde med mig som smakråd, tur var det! Annars hade jag säkert kommit hem tomhänt igen. Men jag fick köpt capribyxor, långkjol och en tröja till den. Sen hämtade jag även ut mitt köp från tradera, svenska trätofflor! Sådana har man väl inte ägt sen man var typ 10 år?! Dom har förändrats en del i sitt utseende, jag tycker dom är har blivit riktigt snygga. Får se om jag kan lära mig gå i dom .... det verkar som det krävs en viss teknik. Idag har jag städat (snabbt!) och sen varit ute i solen ett par timmar, man måste ju passa på! Idag verkade det vara "alla lär sig cykla utan stödhjul"-dagen på gården. Jag gissar att alla pappor har ont i ryggen imorgon. Just nu är middagen i ugnen och om en halvtimme ska jag se Sverige-Schwiez, 1 poäng räcker för att få spela kvartsfinal men såklart hoppas jag på vinst idag igen!
Kramar

1 kommentar:

  1. Tofflorna e fiiina! Men som sagt det krävs nog lite träning att gå i dom....;))

    SvaraRadera