"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 31 maj 2011

-"Ge mig hemmalagat"

Ordningen är nästan återställd, Sandra kom hem igårkväll. Nu ska bara den andra token oxå komma hem, så allt blir som vanligt igen, för ett tag iallafall. Sandra hade önskemål om att äta hemmalagad mat efter att ätit restaurangmat nästan en hel vecka. Så det blev ingen proviva och rostebröd ikväll för magen, (den får ta vad den får, den protesterar iallafall). Det fick bli ugnsbakad lax, stekt halloumi och champinjoner, spenat och potatis, det fick godkänt. Jag överraskade med efterrätt, vars en Tip Top. (man behöver ju inte tänka på vad som e´ bra för magen längre). Jag kollade extra noga i affären så att dom inte var brutna i struten, har råkat ut för det några gånger. Men dessa var hela. Ända tills jag tappade min i golvet, och det 2 gånger för säkerhets skull!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar