"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 13 maj 2011

Semifinal: Sverige-Tjeckien

Fredagen den 13:e idag. Det har aldrig varit någon sämre dag för mig än någon annan dag är. Tvärtom nästan. Idag började den med att jag hittade 1 krona på marken när jag kom upp ur källaren med cykeln. Passade på att önska mig något speciellt, kan ju säga att det rörde matchen som började 16.00.
Oj oj oj vilken match det blev! Ju bättre svenskarna spelade ju surare och hårdhäntare blev tjeckerna. Och på något sätt gjorde det bara Sverige bättre och bättre! Matchen slutade 5-2 till oss (mycket nära mitt resultat, 4-2, då det sista målet sattes i tom bur). Nu väntar nästa semifinal, Finland mot Ryssland. Håller tummarna för Finland, hade varit kul att möta dom i finalen på söndag. Tjoohooooo ..... vi e´ i finaaaal !!!

Detta ska firas med 1 mojito, eller 2. Var inte oroliga, jag ska tillsätta sprit!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar