"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 16 september 2010

En negativ och en positiv händelse idag.

Jag orkade inte kämpa mot de högre makter som imorse givit order om att jag skulle ha migrän igen, 3:e dagen på rad! De 2 tidigare dagarna har jag gått till jobbet ändå men idag orkade jag helt enkelt inte kämpa. Jag ville bara sova, inte känna smärtan mer! Rullade ner för solen som visade sig utanför fönstret, idag ville jag inte se den.
Nu på em fick jag se en rolig överraskning när jag loggade in på min blogg.
Jag är uppe i 155 unika besökare! I tisdagsmorse var jag uppe i 114, det är en rejäl ökning, kul! Det fick mig till att undra lite över: vem är det som sitter och läser vad lilla jag skriver? Vem har hittat till min sida? Oavsett vem, var och hur, så är jag glad! Alltid kul med sällskap.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar