"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 26 september 2010

Peptalk

Nu får jag skärpa mig! Kan inte fortsätt så här. Bara roa mig hela tiden, umgås med folk, shoppa, gå på hockey, blogga, åka till Göteborg mm. Det händer ju inget här hemma! Det finns ingen liten Sandra här längre som emellanåt får ett ryck och städar och donar. Ingen kommer hit och erbjuder sig att göra det heller! Dålig stil, vad har man vänner till egentligen? Allt ska man behöva göra själv. Men jag har haft fullt upp med en massa roliga saker och bara blundat när jag kommit hem. Nu får det bli ändring, .... idag iallafall. Så att kan jag fortsätta ha kul sen. Nu får jag plocka fram alla redskap som behövs, får se om jag kommer ihåg vilka det är? Och var dom finns?
Ge mig ett S ..... ge mig ett T ..... ge mig ett Ä ..... ge mig ett D ...... ge mig ett A ...... vad blir det? STÄDA!! Kom igen STÄDA!! På med musiken och sätt fart!
Tänk att man ska behöva peptalka sig själv? Får kanske börja med att slita mig från datorn? Vi hörs kanske sen ...... om jag har krafter kvar.
Kramar

1 kommentar:

  1. Go Annette Go!! Öka takten sista kvarten!! Klapp klapp klapp!! STÄDA klapp klapp klapp STÄDA klapp klapp klapp!!
    Så nu har du väl kraft att fortsätta hemma hos mig oxå ;)

    SvaraRadera