"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



måndag 13 september 2010

Hänt sen sist

Lite vad som hänt de senaste dagarna ......... en dag gick jag i morgonrock hela dagen och gjorde ingenting. Ibland behöver man ha sådana dagar oxå, där man inte har några "måsten".
Har ätit god middag och god efterrätt hos Sandra och Nichlas. Dock ej samma dag som jag gick i morgonrocken.
Tack, det var trevligt som alltid.
Har köpt nya skor på rea, 75%!! ..... "diggi-lo diggi-ley alla tittar på mig när jag går i mina gyllene skor" ...... ja, dom är guldfärgade.
Vissa har guld i munnen, jag har det på fötterna, hihihi ...... vet inte vilket som är värst?
Sandras cykel har blivit stulen! Trist historia! Man får aldrig ha sina saker ifred!
Sitter nu och längtar till imorgon då det är premiär!
Hoppas att ingen kommer att fråga på vad?!
Hockey, allsvenskan, så klart!! Så nu vet man vad man har att syssla med några månader framåt.
Kramar

2 kommentarer:

  1. Hej...vad det ser gott ut...skicka receptet omgående!!!!!!!! det var länge sen jag åt en paj.....ha det bra o sköt om dig, saknar dig.Hälsa Carina (bella)?!?!?!?!?o lotta.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, i pajen var det broccoli, lök, fetaost och riven ost ovanpå .... jättegod:)
    Kramar till dig!

    SvaraRadera