"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 7 september 2010

Hemlighetsmakeri

Det planeras för vinterfest på avdelningen och alla har fått för sig att jag inte kan bärga mig, utan måste på alla sätt ta reda på vad som ska ske. Vet inte var dom fått det ifrån???
Idag tex var jag helt ovetande om att dom stängt in sig på rum 5 för att diskutera.
Just då jag går till skrivaren för att hämta ett papper på en deltagare som uteblev, Carina står där med en hel drös papper. Och hon tror att jag kommer för att spana ………. men så var inte fallet! (synd att jag inte var där 2 minuter innan, hihihi )
Det har ju hänt att jag gissat och haft rätt angående vad som ska ske …… men det är för att jag är så smart (jag skriver detta med ironi, så inga kommentarer på detta?) när jag lägger ihop alla ledtrådar och …. vips!!
Man skulle kanske jobba som detektiv eller spanare?
Men det är kul att hetsa dom som håller i festen, bara att spärra upp ögonen lite så tror dom att jag är ute o spanar ….. hahaha. Oavsett vad det planeras så är jag säker på att vi kommer att få kul!
Bara det inte har med vatten eller båtar att göra!!
Kramar

7 kommentarer:

  1. Hej Anette, hur är läget. tänkte det var ett tag sen jag var inne i din blogg, o det första jag läser...planering till fest!!!!!redan nu. Vem är det som håller i det denna ggn????Carina är oxå väldigt nyfiken men låtsas som ingenting vad!!!!???? ha det gott , denna vecka är jag hemma m Yara har haft väldigt högt feber, halva avd har skickats hem...roligt
    Stora kramar o hälsa Carina....jag har blivit av m mina kontakter på mobilen,,,/Solange

    SvaraRadera
  2. förresten glömde att säga att bilen påminner om dig o Carina...hahahahah står o spanar

    fin bild

    SvaraRadera
  3. Åh känner igen symptomen på diagnos "kotrollfreak"

    SvaraRadera
  4. Hej Solange, hoppas att Yara blir bra fort! Det är Carina, Kerstin och Camilla som ansvarar för festen .... gäller att vara ute i god tid :)......tyckte att bilden var mycket passande :)
    Marlene:- vet inte vad du menar ?? ;)

    SvaraRadera
  5. Ciao bella!

    Jag lovar dej att du kommer inte att lista ut något om festen,hur mycket du än anstränger ditt lilla huvud tyvärr(hi hi) sorry.

    Kramizar
    Carina

    SvaraRadera
  6. Hej igen...om Carina är blandad då blir det någon sorts spel...hihihi..hon är galen på att spela + kanshe ett pubbesök....skojar
    kerstin hittar på att ni ska testa spela...golf
    haha bara gissningar. Det kommer säkert att bli bra.
    Sköt om dig o hälsa resten av gänget

    SvaraRadera
  7. Dina gissningar kan stämma hihihi ..... var rädd om dig, vännen!! kramar

    SvaraRadera