"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 14 september 2010

Premiärdagen!

Igår skrev jag att jag längtade till idag .....jag skulle aldrig skrivit så.
Imorse kl 4, vaknade jag med migrän. Tog mig till jobbet, då tabletterna tagit värsta värken. Men den kom tillbaka ....... tack vare snälla arbetskamrater (jag fick vila en stund, blev nerbäddad med kylklamp) så gick hela arbetsdagen.
Efter promenaden hem så kändes huvudet helt ok. Så jag begav mig till arenan!
Första matchen! Idag skulle vi möta Oskarshamn. Det var en rätt jämn match, men till sist fick vi (Nichlas) in den avgörande pucken och vi kunde gå därifrån med hemmaseger, 3-2!!
Stod parkerad precis utanför entren
Nya kläder
Bortaklacken
Nedsläpp
Några kända ansikten
Kramar

2 kommentarer:

  1. Längta nu inte för mycket till lördag!! Kan bli svårt att bädda ner dig på bussen. Själv e man dunderförkyld :(

    SvaraRadera
  2. Jag ska inte längta alls........ men vad ska vi göra med dig??

    SvaraRadera