"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 22 september 2010

Hemmaförlust

Börjar med att tacka Carina för den INTE ALLS pinsamma starten imorse på jobb. Carina ska ringa transport men ringer och larmar 2 gånger. 1 minut efter att Carina lämnat telefonen så ringer den helt plötsligt, plötsligt för att den är egentligen bortkopplad till halv 11. Jag får ju svara, och en mindre trevlig röst säger :- ni har larmat 2 gånger! Är det allvarligt? Jag får försöka förklara och be om ursäkt, men det kändes inte som att hon trodde på mig. Hon säger :- det är faktiskt enerverande! Jag får be om ursäkt igen, och när jag lägger på så är jag säker på att hon tror att det var jag som larmade.
Nu har jag precis kommit hem från hockeyn. Stundtals mycket bra spelande av malmö, men stundtals katastrof. Sen blir det ju inte bättre när domaren är kass! Jag räknade till att Bofors skulle haft 8 utvisningar! Men dom hamnade bara i utvisningsbåset när en malmöspelare oxå blev utvisad. Matchen slutade 2-3, bla ett snyggt mål av Nichlas! Men vi kommer igen på lördag. Ett tips till tränarna (som om dom skulle läsa detta), bänka Hersley och in med Nevalainen!

Nedsläpp

Jussi Rihijärvi var på besök

Kramar

5 kommentarer:

  1. varså god! Jag bjuder på detta :) Kramizar Carina

    SvaraRadera
  2. Du vet att jag skojar med dig :)

    SvaraRadera
  3. Hallo Tjejer...Carina är Carina måste alltid ställa till bekymmer för Anette!!!!!!!skojar.
    stackars dig Anette, säg till Carina att ringa fr Margarethas el Gerds telefon nästa ggn...så får hon m de att göra.
    AAHH vad jag saknar Er flickor, jag blev avundsjuk när jag läste att ni var på *after work*...kramizar/solanfge

    SvaraRadera
  4. De dära rödhakarna får nog tänka om, och det är ju bra att du tipsar på vilka åtgärder som kan hjälpa ;))

    SvaraRadera
  5. Solange:-saknar dig oxå! Kramar tillbaka!

    Marlene:- Hur får man dom att läsa mina "tips från coachen"?? Jag tror dom hade funkat :)

    SvaraRadera