"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 21 september 2010

Jag är periodare ....

Imorse var sängen extra skön att stanna kvar i ....... så jag blev 10 minuter sen till jobb. Typiskt att det ska vara så en vardag och inte på helgen när man inte behöver gå upp utan bara kan ligga kvar ?? Efter jobbet var det dax för klippning, idag tog det 1½ timme!! Tänk .... förra frisören klippte en på 15 minuter?? Kanske inte kontsigt att man bara var nöjd var 3:e klippning.
När jag kom hem låg det en paket/present i hallen. Boken som Anne skickat till mig har nu anlänt. Ska bli intressant läsning, ska bara ta mig igenom den som ligger på nattduksbordet först. Jag är en periodare när det gäller läsning ...... o just nu verkar det vara lågsäsong. Jag har tom glömt vad den handlar om?, den som ligger bredvid sängen. Blir väl till att börja om igen.
Såg förresten "vetenskapens värld" igår kväll. Det handlade om hunden, bla att vi kan förstå dom och dom oss. Mycket intressant!! Har ni möjlighet, så se nån av repriserna. Det ska jag göra då jag missade början.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar