"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 23 juli 2010

4.....3 .... 2 dagar kvar

Morning, orkade inte skriva igårkväll så jag smyger in och gör det nu på morgonkvisten.
När denna dagen är avklarad så har jag endast 2 arbetsdagar kvar! Det ska bli skönt att slippa vakna 5.50 till alarmet! Kan mycket väl vara att man vaknar tidigt, men man behöver inte gå upp :).
Igårkväll gick Sandra, Nichlas, Mollie och jag på allsång i Pildammsparken. Vi kom dit precis när dom började, 21, så det blev till att sitta på en kulle bakom scenen. Vi såg ingenting men vi hörde det mesta av musiken, mellansnacket hördes inte riktigt bak till oss. Men vi klappade och skrattade när alla andra gjorde det, då kan det inte bli vid fel tillfälle iallafall.
Mollie skötte sig exemplariskt!! Inget skäll, inget gnäll! Hon var jätteglad över att gå i parken och under föreställningen låg hon lugnt i min famn och spanade på folk.
Vi såg mormor, Malle och Malin. Dom hade första parkett och såg ut till att njuta för fullt! Enligt ett telefonsamtal med systra min efter föreställningen, som varade i 20 minuter :) för övrigt, så hade Lennart och Peter varit med oxå, dom såg vi inte.
Det var många bra låtar som spelades! Nästa torsdagkväll är redan bokad! Och då ska jag sitta framför scenen. Enligt inside information ska där finnas något värt att titta på oxå :).
Foto från kvällen kommer senare, då Sandra och Nichlas fick kameran med sig hem.
Kramar

1 kommentar:

  1. Kul att Mollie fixade det!
    Men nästa vecka förväntar jag mig att du sitter med oss!!

    SvaraRadera