"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 16 juli 2010

Helg igen!

Så fort denna veckan gått, helt plötsligt så är det fredag igen. Nu närmar sig min semester med stormsteg. Sandra gick på semester idag ........du får ha en skön semester, mitt hjärta! Då jag börjar få lite "bad feelings" över alla som är så bruna och har tid för att sola, så fuskade jag 10 minuter på solariet idag efter jobb. Japp, jag vet, tråkigt! Men det var den tid jag kunde ägna åt solning idag. För det var tvättkväll och då passade jag på att städa samtidigt. Lika bra att göra allt det tråkiga när man ändå är igång. Så kan man ägna helgen åt roligare saker. Man kan säga att det blev ett motionspass oxå, för duschen får jag besöka igen när jag är klar. Sådana här "måsten" skulle vara förbjudna när det är varmt. Men det är bättre att göra det på kvällen eller en tidig morgon. Och tidig morgon hade jag inte tänkt ha en lördag till, inte på länge iallafall.
Idag var Solanges sista dag på mitt jobb, efter semestern går hon tillbaka till Lund. Jag fick ett så fint brev och en handgjord brosch i form av ett hjärta (som hon gjort), utav henne. Tack snälla Solange, du är en fin människa!
Kramar

2 kommentarer: