"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 27 juli 2010

Äntligen semester

Nu har jag semester i 4 veckor!! Det firade jag med att köpa sushi med hem, inte ska man behöva laga middag sina första timmar utav semestern. (till kocken - "you made my day")
Jag köpte också nya gardiner och lampskärmar till Sandras gamla rum. Färgerna syns dåligt på bilden, gardinerna är mörklila och skärmarna silver. Ja, silver .... vi får se hur det kommer att bli?
Pratade nyss med Sandra, dom är på väg till Danmark. Dom ska bla ta in på ett spa och få diverse behandlingar, verkar jätteskönt! Blev så sugen så jag tror att jag ska fixa ett fotbad och ansiktsmask snart. Går inte att jämföra .... men det är vad jag kan åstadkomma. Först ska jag bara smaska i mig sushin och en kall öl, sen så ska här behandlas.
Kramar

3 kommentarer:

  1. Semester=skönt
    Sushi=gott
    Silver=snyggt
    M-M

    SvaraRadera
  2. Ciao bella! Ville önska dej en super mysig semester det är du värd, och du silver är fräckt.
    Va roligt att labbet är färdigt hoppas att jag får några kunder nu när jag o lille Pär börja att jobba, så att jag får inviga labbet(hi hi)

    Kramizar på dej

    SvaraRadera
  3. Hej Carina, tack! Jag hoppas allt e´ bra med dig! Labbet e´ jättefint! Ute i receptionen ligger det några papper till dig, fr mig o maggie :) .... kramar!

    SvaraRadera