"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 20 juli 2010

5 dagar kvar ....

Så, då var ännu en arbetsdag avklarad. "Bara" 5 kvar till semestern, och jag sitter och avnjuter en frappé. Har ni testat den än? Efter jobbet idag satt jag ute 1 timme, får passa på nu för dom säger att vädret ska bli sämre till helgen.
Jag har precis fått en lägesrapport från Sandra. Dom har varit i Tylösand och badat och har nu tagit in på ett hotell i Halmstad. Jag tycker det låter som att dom har det mysigt, stannar där dom vill och gör vad dom vill. Inte som en annan, "pensionärstypen", måste ha planerat och bokat innan man åker. Men hade jag inte hittat någonstans att sova, utan behövt sova i bilen, så hade jag aldrig kunnat veckla ut mig efter det. Det är skillnad på ungdomarna, dom tål lite mer. En gång i tiden så har jag faktiskt sovit i bilen, på Lisebergs parkering .... hahaha.
Ikväll är det en bra tv-kväll. Egentligen vill man inte vara inne när det är sommar, men mina tisdagar är vikta åt "Allsång" och sen "Morden i midsommer" ..... vet inte vad som skulle kunna få mig på andra tankar en tisdagskväll? Kramar

4 kommentarer:

  1. Ja och stackars mig som oxå tvingades sova i bilen!!! Vad gör man inte för lite äventyr?? Vem var det du skulle hälsa(hmm)på då? Har glömt...

    SvaraRadera
  2. Vi skulle lyssna på musik ...... :)

    SvaraRadera
  3. jo jag vet att han spelade i ett band! men vem av dom alla var det?

    SvaraRadera
  4. Hahaha .... keybordisten :)

    SvaraRadera