"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 29 juli 2010

En blöt kväll

Med min vanliga tur så började det regna när jag kom upp ur källaren med speedy, strax efter 18. Och det slutade inte förrän ca 1 timme innan "världens snabbaste allsång" började.
Men det slutade iallafall!
Många skratt, bra musik, massor med applåder, en mycket trevlig tillställning!!
Kramar

Blöta tjejer

Detta var det bästa, Marlene
(Malin ska gå på fotokurs!)

När regnet slutade kom folket

Kl 21 började den!!

Skägget åkte av!!
Jag förstår hans flickvän, hon betalade för det!

Kvällens Lasse Bergrensson: Lasse Bergrensson

Vi sjöng tom på dansk

2 kommentarer:

  1. Ang fotot: Vad f.n har jag gjort dig för ont??!!!E där inget bättre så låter man bli!
    Hälsar jag och mina hakor

    SvaraRadera
  2. Lugn o fin!! ...... vi blir inte bättre än så och allt e´ Malins fel ..... jag har bokat tid på plastik .... ska du med?

    SvaraRadera