"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 8 juli 2010

AJ!!!

Igår var ingen rolig dag. Vaknade och kände mig lite konstig, lite ont i huvudet, lite ont i kroppen och lite ont i magen och illamående. Men jag tog mig till jobb ändå. Vid lunchtid fick jag gå hem, då hade migränen kommit och jag mådde så illa att jag knappt kunde röra mig. Men jag kom hem.
Tog en omgång tabletter till och la mig på soffan. Där kunde jag inte ligga någon längre stund. Måsungen skrek! Och jag tror att alla ungarna på gården hade fått nya visselpipor, så det blev in till sängen istället. Rulla ner för alla fönster och stänga dom. Precis vad man vill nu när det är så varmt, man vill ha in luft! Sandra kom med coco-cola och choklad, hon vet vad jag behöver när jag har mina attacker. Något sött brukar behövas intas efter det värsta har släppt. Hon kom 2 gånger till under em och kvällens lopp, för jag orkade inte svara på sms ens. Men jag har inget minne utav vad vi pratat om??? Under hennes sista besök så fick jag en omgång massage, efter det tog jag en varm dusch, och sen kände jag att det började släppa. Då var klockan ca 23. Jag tror att jag tog 4 omgångar tabletter igår och det påminner min mage mig om idag. Jag har kunnat vara på jobbet idag, men ni som har migrän vet hur man är "dagen efter". Värken är inte helt borta och jag är fortfarande känslig för ljud. ALLT låter så j-kla högt! Idag kan det bli en måsunge mindre här i Malmö, för idag kan jag röra på mig.
Tack Sandra, för din hjälp! Älskar dig!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar