"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



måndag 19 juli 2010

6 dagar kvar ....

Nu känns det som att alla har semester. Alla flyr stan utom jag.
Mamma, Lennart och Mollie har kört till Beddingestrand och Sandra och Nichlas kör mot Göteborg imorgon. Ja, jag vet, det är inte alla, Jag vill bara beklaga mig lite. Det är oxå perfekt väder för att ha semester nu, enligt mig.
Hoppas att NI ALLA har det jätteskönt!
Jag vill oxå vara ledig och kunna göra saker!
Så här brukar jag inte känna ...... kanske för att det är första semestern som Sandra inte bor hemma?.
"Första gången" utav något "nytt" känns väl alltid konstigt, kan jag tänka mig.
Nu har jag 6 arbetsdagar kvar, sen är det min tur. Om ni då ser en flodhäst ligga och njuta nånstans, kan det vara jag :). Kramar

2 kommentarer:

  1. Göteborg? hittade de ingen solresa?
    6 dagar går fort, håll ut!!

    SvaraRadera
  2. Nix .... dom får satsa på den svenska solen :)

    SvaraRadera