"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 3 augusti 2010

En tripp till stan

Idag var det 1 vecka sedan jag gick på semester och det känns som att jag varit ledig jättelänge!
Tycker att jag hunnit med att göra en massa olika saker redan.
Idag cyklade jag till stan för att byta min bok (i bokklubben). Sen blev det en tur i en massa affärer. Ville se om jag kunde fynda något?? Det blev en ny kappa med kapuschong! I en färg som jag inte haft tidigare, militärgrön.
När jag kom hem var det lunchdax, sen till ICA, sen fick jag tvätta 2 maskiner på en grannes tid. Så jag tog sängkläderna från Sandras säng och la i nytt där. Lila och vitt, passar jättebra till de nya gardinerna. Har precis ätit middag, det blev lasagnette. Länge sen jag åt det, så idag var det riktigt gott. Nu ska jag spika upp några tavlor på S rum. Jag vet inte vad jag ska kalla det rummet än ?? Så än så länge e´ det Sandras rum. Måste ringa till mamma också och höra hur det är med getingsticket?? Skynda, skynda ..... sen är det allsång och midsommer!!
Fråga mig inte vad han gjorde???
Spelade nån marsch och
stampade med stövlarna ???
Delades ut på stan:
energi som skulle räcka en hel dag??

Mitt fynd: har kostat 1300 kr,
jag betalade 399 kr!
Kramar

2 kommentarer: