"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 19 augusti 2010

Inneboende

Jag vill inte ha någon inneboende!! I synnerhet inte någon med långa ben och fler än två!! Ingen med vingar heller, om det inte är en ängel.
Jag har nu hittills vräkt 4 spindlar och en geting!! Vad tror dom egentligen? Att man bara kan flytta in hur som helst, bara för att det är lite dåligt väder ute. Tror inte att dom bidrar till hyran, och jag har en känsla utav att dom inte betalar för mat heller. Nä, så fungerar det inte! Detta är inget hem för hemlösa! Ni får ta in någon annanstans! Finns massor med hotell i stan, ni är portförbjudna här!
Kramar

4 kommentarer:

  1. Ciao bella!

    Tycker nog att du är lite taskig, du får faktiskt tänka på mer än dej själv.

    Kramizar Carina

    SvaraRadera
  2. :) .... det gör jag men dom får inte bo här :)

    SvaraRadera
  3. Hej

    Jag håller m Carina, du får inte vara egoistisk!!
    Stackarna har valt dig bland miljoner människor, du ska vara glad att de ska vara hos dig..hi hi.
    kram/Solange

    SvaraRadera
  4. Jag ger dom din adress istället Solange :)... du verkar tycka om dom/kram

    SvaraRadera