"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 10 augusti 2010

Sol ute!!

Idag har jag inte målat ramar eller fixat inne. Utan idag har tillbringat en stor del utav dagen i denna stol ....... man får passa på när solen är framme. Det verkar bli mer och mer sällsynt .... ?? Men någon har sagt att sommaren ska vara läääänge i år ..... jag hoppas den någon har rätt! Det är redan kyligare, mycket tidigare, på kvällarna. Men bara dagarna blir fina så ..... är jag nöjd, det finns koftor!
Sandra fångade denna på bild,
innan den fick bråttom iväg ....
Kramar

2 kommentarer:

  1. jag tycker du skall börja jobba nu! Jag vill inte höra hur sköööönt det är att vara ledig eller att solen skiner! Idag regnar det i alla fall HAHA!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska ta ledigt ..... så vi kan ha skoj tillsammans ..... och du, det luktar gott när det regnar :)

    SvaraRadera