"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



måndag 2 augusti 2010

Mamma/dotter dag

Vi startade dagen på IKEA, den tanken var vi inte ensamma om.
Men när e´ man det? På IKEA är det väl alltid mycket folk? Sandra shoppa loss! Det blev stora ljus till golvet, handdukar, doftljus, skålar, vattenkanna och blommor mm. Men prio 1, som var gardiner till storarummet, hittade vi inte där! Det blev inte så mycket handlat för min del. Det jag behövde fanns inte där, tom lampfoten jag skulle ha hade dom tillfälligt dragit in (för dom gjorde märken på möbler??).
Lite senare på em promenerade vi till triangeln, Nichlas följde med som beslutsfattare. Efter en dag på IKEA så orkade vi inte ta fler beslut :).
Vi hittade gardiner!! Jag tror att det kommer bli jättesnyggt med dom!!
Efter shoppingen så fikade vi på Sorl, behövde fylla på energi.
Jag blev så inspirerad, så när jag kom hem så putsade jag fönsterna i Sandras gamla rum och hängde upp mina nya gardiner! Det blev snyggt! Får se när själva ommöbleringen sker? En dag när det regnar?
Sandra väljer ut underlägg till ljusen

Sandras blomster

Fika på Sorl

Make a pose

Och moi
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar