"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 24 augusti 2010

Fullt ös!

Igårkväll var det 60-tals tältet som gällde. Håkan Brinck och Rockers Radio spelade där, och det bjuds alltid på show. Så oxå igår.
Har ni sett avsnittet i "Vänner" när alla åker till Bahamas och Monicas hår "drabbas" av den höga luftfuktigheten? Så, exakt SÅ, drabbades jag igårkväll! Jag vet att håret var Ok när jag cyklade hemifrån, men jag kunde känna hur det krullade sig mer och mer, ju längre kvällen led. Det fanns absolut inget syre där! Man fick svalka sig från insidan med kall cider. Jag förstår inte hur Håkan orkade röra på sig i den värmen! Jag stod stilla men svettades nästan lika mycket som han.
En catwalk byggdes, för han måste ju kunna dansa och gå ner i spagat.
Den spikades fast i golvet, dom ville förebygga förra årets
katastrof, då han slog baken.
I år såg jag något!
I fjor stod man utanför tältet och såg ytterst lite.
Antar att det tråkiga vädret var en bidragande faktor
till att det inte var så mycket folk som det brukar.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar