"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 25 augusti 2010

Tillbaka till verkligheten

Så, då har man avverkat första arbetsdagen efter semestern. Då jag bara sov som högst 4 timmar så känner man sig lite trött i huvudet. Och det visade sig meddetsamma jag kom till jobbet, jag hade glömt min inloggning till mailen! Så det blev att ringa supporten direkt, han fick sig ett gott skratt iallafall. Kanske var det inte för att jag sovit lite inatt som jag glömt det, jag har kanske verkligen kopplat bort arbetet under dessa veckor. Då tror jag att man verkligen haft semester ...... men man kastades in i verkligheten direkt med bla personalmöte. Öhh .... har man nåt att komma med när man precis haft semester?
Idag går jag ut hårt ..... ikväll är det även hockey på arenan, så det är klart man har biljett till den matchen. Får se om jag kan hålla mig vaken hela matchen?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar