"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 27 augusti 2010

Sista chansen

Igårkväll var sista chansen för Sandra och mig att besöka festivalen. Vi skulle ha något gott att äta och Sandra skulle bjuda, tack!!
Sandra köpte Texasburgare och jag fick köpa cheesburgare från McDonalds. Dom burgare som såldes på festivalen innehöll blandfärs :( ........ och inget annat föll mig i smaken.
När vi hade ätit burgarna, så skulle lite dessert intagas. Det blev minidonuts ..... dom är ok men vanliga munkar är godare.
Sen inhandlade vi lakritssnören, polkagrisar och kolor .... om vi någon gång får ett sockerbehov :).
På vägen hem såg vi fullmånen ...... det har varit fullmåne nu några kvällar i rad. Är det inte då man ska hålla sig inne?? Och inte gå ut??
Ja, för folk kan bli tossiga, förvandlas till allt möjligt konstigt. Men igårkväll hade folk tur, varken Sandra eller jag blev mer konstiga än vi redan är :)
Ikväll är det hockey igen!! Hoppas på en mer spännande match än den senast. Om dom inte lyckas ikväll så ger jag dom en chans till imorgon em :)....... det kan aldrig bli för mycket hockey!
Kramar

2 kommentarer:

  1. mc donalds?? jag tror nån blev lite sur för hon inte kunde äta texasburgare!??

    SvaraRadera
  2. Hahaha ... inga sura miner här :)

    SvaraRadera