"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 4 maj 2010

Då var man knäckt

Så, då är man knäckt. Hoppas att det räcker med en gång, för det var lite pinsamheter med besöket.
Han frågade mig hur jag stavade mitt efternamn? Om det var han eller jag som hade stavat fel. Jag hade nämligen själva bokat besöket via nätet och var stolt över att jag fick det att fungera.
Han bad mig bokstavera det. Dom brukar skriva LD istället för LL, ett vanligt fel.
Men i detta fallet var det jag som skrivit fel ........gullsiut ..... nåt. Efter det slutade jag lyssna och började skratta. Och jag ska vara sekreterare :) ........ får kanske gå en skrivkurs?

Sen kan man väl säga att jag är knäckt utav en annan anledning oxå.
Idag skulle min säng hämtas. Jag hade "sålt" den via nätet, trodde jag.
2 timmar innan dom ska komma ringer dom och säger att det inte blir något :( ...... och på torsdag kommer min nya säng!!
Vad ska man nu göra ?? Ringa Joe Labero och be honom om hjälp?
Ingen som behöver en säng??
Tråkigt när folk gör så i sista minuten, och då hade jag hållit den i 2 veckor till dom!! Trist!

Hoppas ni haft en bättre dag än mig, kramar!

3 kommentarer:

  1. Så tradigt med sängen!! Men vilken fin bild!!

    SvaraRadera
  2. Foton redan?? oj vad man kan!
    //M

    SvaraRadera
  3. Alltså jag menade då bilden till höger!!!
    M-M

    SvaraRadera