"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



måndag 3 maj 2010

Måndag

Så då var middagen intagen. Idag var det lövbiff med potatisgratäng och broccoli, gott.
Typiskt mig att första inlägget handlar om mat. Inte alltid lika kul att göra men det är ett nödvändigt ont (gott).
När Sandra kom hem från jobbet, så hade hon ryggskott. Stackarn! Jag vet vad det vill säga att vara drabbad utav den smärtan!! Inget man önskar sin värsta fiende. Så det blir isklamp för att lindra smärtan. Även vetekudden har åkt in i frysen. Vet ej om den överlever det? Har bara värmt den i micron tidigare.
Själv sitter jag med en låsning i bröstryggen. Så vi är de "halta o lyttas förening". Jag hoppas att min kiropraktor fixar min rygg imorgon. Sandra skulle oxå behöva gå dit, får se om man kan locka dit henne på något sätt.
Mollie har oxå kommit hem. Mollie är Sandras lilla söta, goá "byracka". Hon delar vårdnaden med sin mormor, så Mollie bor inte hos oss alla dagar i veckan. Just nu ligger hon och sover på soffan. Jag ska snart göra henne sällskap. Inte sova ...... bara vila lite :)

Kramar

1 kommentar:

  1. Hm låter inte kul med en massa ont :( hoppas det snart går över.
    //M

    SvaraRadera