"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 6 maj 2010

Nya sängen är kommen !!

Äntligen!! Ikväll ska jag få sova i en riktigt skön säng!! Om jag försover mig imorgon så har jag en god anledning :). Den skulle levereras 10.30, jag cykla från jobbet, hem och tillbaka till jobb igen, allt på 25 minuter! Rätt bra jobbat, tycker jag.
När jag slutade jobba och skulle cykla hem då hade jag fått punktering :( .... så det blev till att gå hela vägen hem. Gick direkt till cykelmakaren och lämnade in" speedy". Ska hämta honom efter jobbet imorgon. Han tålde kanske inte att "köra" så snabbt ??:)
Efter jobbet kom Cecilia och hjälpte mig flytta runt alla sängar som jag har i hela huset, tack Cecilia! En del står i köket och en i hallen. Jag har precis skruvat på benen och väntar nu på att Sandra ska komma hem från jobbet, så hon kan hjälpa mig vända den rätt.
Sen ska det bäddas rent och ...... Zzzzzzzzzzz.
Medan jag skriver detta så lyssnar jag på The Arks senaste cd, bra! Smart sätt att lansera den. Köp en tidning och "få" en cd på köpet eller var det tvärtom?? Inte konstigt att dom säljer guld på en vecka. Folk behöver inte ladda ner den från nätet.
Kramar

2 kommentarer: