"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 26 maj 2010

Migrän


Mollie väckte mig kvart över 5 imorse. Då behövde hon gå ut och göra sina behov. (Duktig vovve att väcka en!). I samma ögonblick som jag slog upp de gröna, så kände jag smärtan, migrän!! Tog "starka" tabletter och gick ut med Mollie. La mig igen, men när jag vaknade kl 7 så kände jag att det gick inte att gå till jobbet. Så det var bara till att lägga sig igen.
Halv 12 åkte Sandra till Köpenhamn för att shoppa. Hoppas att hon får en bra dag "over there" och att dom hittar vad dom vill ha!
Mollie blev hämtad ...... och jag låg på soffan igen ...... har precis fått i mig lite mat, trots att jag mår illa. Känner att huvudvärken/migränen kan vara på väg tillbaka igen :( ...... ska ta en kopp starkt kaffe nu och hoppas att det hjälper.
Kramar

2 kommentarer: