"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 29 maj 2010

Lördag

Idag var jag moraliskt stöd till Nichlas. Jag tycker att vi fixade vårt uppdrag galant! Sen tog vi en fika hos Sandra på jobbet. Efter det gick jag lite på stan. Sprang på en "gammal" väninna, Petra. Kul att träffa dig! Vi känner varandra ändå från grundskolan då vi gick i samma klass, sen bodde vi i husen mittöver varandra när våra töser var 1-3 år gamla, och nu bor vi nära varandra igen :). När jag gick hem så tog jag några bilder på baksidan utav triangeln. Det är rena byggarbetsplatsen. Vet inte riktigt vad jag tycker om stationsbyggnaden, kan vara att den ser lite malplacerad ut nu. Det blir nog bättre när allt annat runt omkring är på plats.

I parken vid konsthallen stod denna and helt ensam :( ....... var e´ hans kompis?? Kanske inne och tittar på konsten.
När Sandra kom hem från jobbet så gjorde vi middag tillsammans. Potatis i ugnen som hon blivit bjuden på i Danmark och så gjorde vi Jennie´s biffar :) ..... gott! Vi tog maten med oss ut på gården och satt i solen och njöt! Det blev några timmar, då 3 trevliga grannar kom och gjorde oss sällskap. Kan någon gissa vad detta är, som Sandra gjorde till efterrätt??

Om en kvart börjar melodifestivalen, från Oslo. Första året som Sverige inte är med. Vi håller på Danmark. Och den enda anledningen till det är att den är bästa låten ikväll!
Kramar

5 kommentarer:

  1. Det ser ut som ...... nåt goffsigt!?
    M-M

    SvaraRadera
  2. M-F tror det är marrängsviss(hur de nu stavas)

    SvaraRadera
  3. Grillade Marshmallows!!!
    M-M

    SvaraRadera