"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 27 maj 2010

Torterad

Imorse var det tid för halvårs-provtagningen på mig. Charlotte var snäll och ställde upp med att sticka mig. Slapp sitta i kö nere på klin.kem, som kan vara hur lång som helst! När hon hade stasat mig så sa hon att nu kan denna nålen kännas lite. Va???????? Kännas!!!!! -Ja, dom e´ lite trubbiga och gör mer ont. Och det gjorde den!!! En deltagare som låg på britsen bredvid blev tom rädd när jag "lät". Men hon hade turen att få ett venflon och det är en annan fin nål, så hon behövde inte oroa sig. Hon slapp det tortyredskap som jag blev utsatt för!! Jag var själv helt svettig i händerna. Inte blev det bättre när det inte fungerade när hon skulle ta andra röret. Nålen smet ifrån venen!!! Så det blev till att sticka mig i andra armen. Men då kom ängeln Carina. Hon hade "gömt" några utav de fina, tunna nålarna, dom går ej att beställa längre :( !!! Så jag kunde bli stucken utav en sådan i andra armen. Dom känns inte alls! Stackars alla de deltagarna som måste bli stuckna utav de nya grova nålarna! Blir det inte nya nålar till min nästa provtagning så går jag ner till klin.kem. Men, tänk om dom har samma tortyrredskap där??? Hjälp

Kramar

2 kommentarer: