"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 19 maj 2010

Tjejkväll

Det har inte kommit en regndroppe på hela dagen. Men när jag ska cykla till restaurangen då kommer det! Och inte lite heller! Små, små men himla många var dom! Det var som att någon stod med en vattenkanna och hällde över en. Jag var dyngsur när jag kom fram. (Därav lockarna i håret :).
På Moonlite Lounge träffade jag "gamla" arbetskamrater, Marita och Ulla. På något sätt fick vi i oss maten trots att vi pratade oavbrutet. Så mycket man har att berätta när man inte setts på ett tag. Ändå hann man inte med allt man ville fråga om eller säga. Får hoppas att det inte går så länge till vi träffas igen.
När jag kom hem så tog Sandra och jag ut Mollie på gräset för lite bus. Om det var någon som somnat tidigt ikväll, så vaknade dom då. Hon bokstavligen skällde ut en granne!! Man såg hur folk kom ut på balkongerna och tom en granne (tror han e´Ceasar) kom ut och skulle försöka få tyst på henne. Om det var någon som missat henne tidigare, så vet dom nu vem Mollie e´. Hon e´ inte alls pinsam :)
Till Ulla, jag tänker på dig imorgon.
Kramar

3 kommentarer:

  1. Ser gott ut o ni verkar ha kul!
    M-M

    SvaraRadera
  2. Det var jättegott och vi hade trevligt!!

    SvaraRadera
  3. Tack Annette för en trevlig kväll. Ja visst hade vi trevligt o vi hann t o m äta lite. Ses snart! Kram/M

    SvaraRadera