"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 14 maj 2010

Shopaholic-light

Cyklat hit o dit, skickat blus till en tradera-vinnare, handlat gott till ikväll och sen även kläder till mig. Oxå det viktigaste utav allt idag: betalat årskortet till hockeysäsongen 2010/11!
Det finns ett ord för såna som mig, shopaholic-light. Men det kunde blivit mycket mer om jag inte haft begränsat med pengar med mig. Tycker det är ovanligt att hitta så många kläder som man kunde tänka sig ha. Var inte alls beredd på det, för dom sista gångerna jag varit på stan så har allt varit stort som tält bara. Men idag kunde jag kommit hem med 2 klänningar, ett par shorts och minst 2 tröjor till. Tog en omgång tandborstar istället, tyckte att dom tom matchade kläderna :).
Om 50 minuter går jag i ide för resten av dagen. Då börjar Danmark-Slovakien och den sänds på TV! Ska bli spännande, pirrar redan i magen! Klockan 20 är det sen dags för Sverige-Lettland. Kan inte bli mycket bättre dag än så här!
Kramar

2 kommentarer: