"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 26 juni 2010

Bilder från midsommarafton

I Bara, hos Christian och Jennie på midsommarafton. Jag vågar utnämna deras trädgård till skånes blåsigaste, det gällde att hålla i sakerna! Det var en torr midsommar, inte en droppe regn kom och jag intog ingen alkohol.
Vi åt gott, vissa drack, få sjöng och alla hade 3-kamp som bestod av tipsrunda (inte mitt ämne precis, tåg), crocket (roligare än jag trodde) och kubb (alltid svårt). Vi var uppdelade i 3 lag, det gula laget vann! Det bestod utav mig, Sandra, mamma och Lennart, det säger ju sig själv att vi hade god chans till vinst med dessa lagmedlemmar. Men jag är säker på att alla hade roligt, det var många goda skratt. Sandra fortsatte sin kväll i Käglinge hos kompisar och jag åkte med hem till Lindeborg. Där grillade vi! Gott!
Tack ALLA för en trevlig em/kväll!
Kramar







4 kommentarer:

  1. Visst va de kul o visst vann bästa laget o visst hade Sandra duktyngder i klänningen!?!
    M-M

    SvaraRadera
  2. Hahahaha ..... ja det hade hon!!

    SvaraRadera
  3. så trevligt ni hade! och du...din klänning e jättefin! ja sandras oxå med duktyngder??? ehh

    SvaraRadera
  4. Tack :) ...... i den blåsten så behövdes det duktyngder i alla saker :)

    SvaraRadera