"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 13 juni 2010

KISS

Ikväll är KISS i stan. Dom spelar på stadion. Jag cyklade dit för att lyssna lite utanför. Det var en del folk utanför oxå, sprang på min syster och hennes man. Det var verkligen blandad publik där. Allt från ungdomar som inte var födda när KISS slog igenom, till pensionärer. Vissa var även målade som sina idoler, menar inte pensionärena då! :) Jag tycker det är konstigt när folk kommer springande med sina biljetter i sista sekund, vissa tom när dom redan börjat spela. Varför?? Ska man inte vara där innan, lyssna på förbandet och få en viss känsla och komma i stämning innan huvudnumret kommer?? "På min tid" var det så iallafall.
Nu såg man tom folk som blev hjälpta ut av vakter, efter 1:a låten, kul dom måste ha haft. Hur resonerar man när man blir asplakat och ska gå och se en konsert?? Efter 1½ timme, så begav jag mig hem igen. Det var för kallt att bli kvar! Svenska sommaren, helt otroligt! Kallt och blåsigt! Man är inte brunbränd utan blåfrusen på hela kroppen!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Ciao bella!

    Tanken slog mej när jag hörde att du hade stått o tjuvlyssnat på Kiss-var du oxå målad.
    Har varit en tuff helg tre fester på raken sov till 12.45 trodde att klockan gick fel men det gjorde den inte. Så det blev lite brådis med att hinna med mina planer men det fixade sig.
    Tog en sväng till bingon kom hem med 1150kr(hi hi) tja så kan det gå.
    Sov gott o dröm om något mysigt godnatt.
    Kramizar från mej

    SvaraRadera
  2. Vilket flyt du har .... får kanske hänga med någon gång och fixa extrapengar :) ..... jag behöver inte måla mig, ser redan ut som ett spöke :).Kramar

    SvaraRadera