"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 13 juni 2010

Igårkväll

Efter att städningen var avklarad och Mollie hade anlänt, så kom min syster på middag igårkväll. Mollie blev jätteglad när Marlene kom! Hon har fått en ny buskompis. Det skulle busas både inne och ute. Jag bjöd på tacos, inte det mest orginella men gott. Vi gick en runda med Mollie och passade på att hälsa på hos S och N. Sandra skulle ha tjejkväll där, men vi hann se lägenheten innan tjejerna dök upp. Halv 1 på natten fick jag agera bodyguard. Sandra ville att jag skulle komma och följa henne hem. Så Mollie och jag begav oss iväg och hämtade hem "fåret" :). Nu är Mollie precis hämtad och jag har inga särskilda planer för resten utav dagen. Ska nog bara ta det lugnt idag .... känns som att jag behöver det efter denna vecka. Kramar

2 kommentarer:

  1. Tacosen ser ut som en bakelse med grädde och sylt!!! hahaha Tack för igår!

    SvaraRadera
  2. Hahaha...ja, det gör den!! Tack själv!

    SvaraRadera