"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



måndag 21 juni 2010

Måndag

Imorse kände jag mig lite bättre när jag vaknade, än jag gjort i helgen. Så jag cyklade till jobbet, men bara det var en pärs. Vid vårt frukostkaffe så drog vi lott om vem som skulle få ta hem vinresterna från vår personalfest. Då dom är i boxar så är det inte så illa som det låter. Jag vann både det vita- och rosévinet, men jag la tillbaka det vita och gav någon annan en chans på det.
Det blev Carina som hade turen efter mig. Vi får nog ta "det där spelet snart", med den turen vi har nu. Efter lunchen så orkade jag inte mer, det var till att ge sig hem, trist. Skulle också åkt till Peter ikväll på tårta och kaffe men det fick jag lämna återbud till. Får lägga in en blomma till honom här, Grattis Peter! Sitter just nu och fryser som en tok, trots att solen värmer där ute. Tråkigt att inte kunna njuta utav den. Kramar

3 kommentarer:

  1. Peter tackar för hälsningen!
    Hoppas du snart känner dig bättre!

    SvaraRadera
  2. Ciao bella!

    Krya på dej gumman saknar dej på jobb. Spola upp ett bubbelbad o ta dej en äggtoddy det gör nytta och framför allt är det roligare att vara sjuk.

    Kramizar Carina

    SvaraRadera
  3. Tack till er båda och tack för tipset Carina :), kramar!

    SvaraRadera