"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 24 juni 2010

Midsommar på jobb

Imorse begav jag mig till jobb! När jag kom upp ur källaren med cykeln så luktade det brandrök och var dimmigt i luften. ??? Var brinner det nånstans ??? Såg inget, hörde inga brandbilar, konstigt. På radion hörde man sedan olika alternativ var denna rök kom från. Det sista var att det kom från Danmark. Dom hade tydligen bränt något igårkväll ?? Häxor var det någon som sa :)
Det var skönt att vara tillbaka på jobbet igen. Jo, faktiskt :). Att gå hemma och vara sjuk är inte kul alls. Idag slog vi på stort! Vi började med en rejäl frukost till kaffet, det brukar vi inte ha. Sedan kl 12 var det dax för lite midsommarmat och jordgubbar. Inte för att man var hungrig efter frukosten men det var gott!
Nu har jag precis lapat lite sol i en timme, så skönt det är! Tänkte nu att göra mig ett fotbad, fixa naglar, både på fingrar och tår. Har jag tur så finns det något nagellack i badrumsskåpet som jag kan måla mig med oxå. Det spelar ingen roll vilken färg det har, för i klänningen som jag ska ha imorgon finns alla färger! Man gör ju allt för att underlätta för sig själv.
Kramar

Solange, Per och Carina vid frukosten

Bordet innan vi sätter oss

Hela gänget samlat, utom Carina som tar bilden

2 kommentarer: