"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 4 juni 2010

Fredag igen

Middagen är precis intagen. Vi satt ute på gården i solen. Så skönt! Det har varit helt underbart väder idag, runt 23 grader och inte så mycket blåst som tidigare dagar. Just nu springer Sandra runt och gör vid sig för en tjejkväll. Dom ska på bio, "sex and the city 2". Nichlas begav sig hem igen för att fortsätta skruva ihop möbler. Jag erbjöd mig att hjälpa till men jag tror inte att jag blev tagen på allvar ... varför, förstår jag inte?
Efter jobbet idag så var min tanke att shoppa lite nya kläder. Vi ska ha personalfest på torsdag och jag ville ha något nytt. Glad i hågen begav jag mig upp på stan. Jag hade halva priset på en valfri klänning i en affär och 25 % på valfritt plagg i en annan, så jag tänkte att det blir en enkel match. Men det blev ingen rolig upplevelse alls. Dom hade inget för flodhästar!! ALLT jag provade såg inte klokt ut!! Det blev inget köp! Får gå till friluftsvaruhuset, dom säljer väl tält?? Och dom är väl vattentäta, så om det blir regn på torsdag så är jag rätt klädd för att springa på stan. Bara på med gummistövlarna and iám ready to go!
Kramar

4 kommentarer:

  1. Så synd om dej att där inte fanns något som passade en normal formad kvinna vojne vojne, men det var roligt att höra att du var så avslappnad att du kunde gå på stan(ha ha).
    Kramizar på dej o lycka till med köpet , men bara så du vet så ska det inte regna nästa Torsdag.

    SvaraRadera
  2. Nu fick jag kramp i magen igen ....och svettig i händerna oxå :) ...... om det inte ska regna på torsdag, vad ska jag då ha på mig?? kramar

    SvaraRadera
  3. Du har säkert något raffigt i gardroben, det är bara att leta, du har ju faktiskt lite tid på dej eller?

    SvaraRadera
  4. Får väl plocka fram någon gammal trasa .. ;)

    SvaraRadera