"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 18 juni 2010

Fredag igen

Imorse vaknade med halsont och snuva .... mindre kul. Mådde mindre bra under hela arbetsdagen, men jag tog mig igenom den. När jag kom hem från jobbet så la jag mig och sov nästan 2 timmar. Det var skönt! Jag hade egentligen en tanke att cykla och lyssna på Rod Stewart som är på stadion ikväll, men jag la ner det projektet.
Blev sedan bjuden på grillat hos Sandra och Nichlas. Det blev grillade hot wings, entrecote och grönsaker med goda såser till. Jättegott!
Allt vi hade packat igår var på plats hos dom idag. Och kläderna var lämnade till välgörenhet. Man kan inte mer än att ta en sak i taget, men det går framåt.
I sådana här lägen skulle man varit magiker, abrakadabra ... och så var allt på plats. Men samtidigt är det kul att fixa, tala om mixed feelings.
Imorgon ska jag "på" bröllop, ska du?
Blommorna fick jag på jobbet idag, fin sommarbukett.
Kramar

2 kommentarer:

  1. Ciao bella!
    Vad är detta har du fått en hemlig beundrare?
    så roligt.
    Trevligt att du ska på bröllop, det ska inte jag, nöjer mej med en liten fest.

    Kramizar Carina

    SvaraRadera
  2. Beundraren var en tacksam deltagare, inte roligare än så :), ha en trevlig fest!

    SvaraRadera