"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 30 juni 2010

Kan själv

Imorse var jag tidigt på jobb, för att arbeta in lite tid för mina tandläkarbesök. Strax innan 8 begav jag mig till tandläkaren igen. Idag var jag där själv!
"Kan själv" Duktig, va? Tyckte mig känna att stesoliden gjorde verkan idag. Eller så var jag mer lugn överhuvudtaget pga att det gick bra i måndags.
Det gick jättebra idag oxå, och jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Men jag behövde 2 sprutor idag oxå, är väl svårbedövad. Men man kan få upp till en 7 sprutor så där ligger jag i lä. Nu har jag bara ett besök kvar och det är till tandhygenisten och det ska jag väl överleva. Tog inte det besöket förrän i september. Kan behöva lite ledigt från "det stället" nu. Hade lite mer ont idag efter att bedövningen släppt, men Maria förvarnade mig. Hon sa att hon fått vara lite mer våldsam med kilarna mellan tänderna idag. Men en ipren och det kändes mycket bättre. Arbetade in resten av tiden på em, så jag var hemma strax innan 5.
Efter jobbet somnade på soffan och sov i nästan 2 timmar, det tar på krafterna att gå till tandläkaren. Sen kom Sandra och Mollie och vi åt middag tillsammans. Sandra hade med sig jättegoda biffar som hon hade gjort!
Till det hade vi potatis och gräddsås, gott! Imorgon ska jag ut och äta med min mamma och syster, ska bli trevligt.
Kramar

1 kommentar:

  1. Fantastiskt! Du skall vara mer än lite stolt över dig!
    Ses ikväll ;))

    SvaraRadera